Tuesday, October 21, 2008

Anyas Ship Today!

Great news for my preorder pals! The Anyas arrived late yesterday and are on their way to the postoffice this morning!!! They are cuuuuute! So you should be receiving them soon. I hope you have a blast with them! For the rest of you, they will be available in the shop Nov. 1st! A reminder that Anya prices will be $7 starting Nov. 1st as well.

Also as I was handwriting all the addresses (I totally need to find another method, this permanent marker is intoxicating), I just have to say: Jami, you have the most different address I have ever seen in the U.S.! It was like a foreign address except I don't think it was. Lol.

Ok so this entry is kinda not Pink Poison related but I thought it would be somewhat inspirational seeing as the the weather is getting colder. So as you all know, a friend and I will be hosting an xmas workshop and I ordered a bunch of stuff from Stampin' Up. One particular item that I got was super cool, it was a Scrapbook package called 'I Wish'.. I think that's the name of it. It came with asst DP and cardstock and stickers and borders and omg you can make so much things from it. So here are a few things that I made.

A nice card. I love the cherries border stickers and the giant ornament!


Another card using the papers from the 'I Wish' set and the stamps are from SU's Punch Pals. The big brad is also from SU. It was tacked onto my board so that's why the photo is a little blurry.


Oooh these were so much fun to make. Little candy cases. You can glue-dot some hershey's kisses in there or a little bag of m&m's.


I thought these would be cute tags for the xmas group to make at our workshop. They're really easy. The stamps are SU's deer friends. Cute right?


And here is my board almost complete. It is just to showcase some ideas for our workshop. Yea Stewie snuck in there just as I took the photo. He is so amazed at my board, he dropped his bone. LOL.


And then this last card is from Cheryl! Super prettiness using the Friends Forever set!


I hope you all are a little excited for xmas now. hahaha. Have a great day!

Today's question is: What is the most used stamp that you have?

I think for me, it's the xmas birds so far. I've made like a billion cards with them. LOL. Btw, I am doing one more small re-order of the xmas birds before I retire them for the rest of the year since it is a seasonal stamp.

9 comments:

Sandra MacLean said...

I can't say I have one stamp that's most used - I like to spread the love around! ;) I can't wait for my rockstar Anya!!! I bought the perfect sentiment from Michaels the other day too! Can't wait to ink her up and show you!

the whimsical butterfly said...

Oooh that's a tough one...and I'm really distracted by Stewie's amazing cuteness! I'd have to say that it's too hard to narrow down stamp wise...it comes and goes. Best Mates and Beautiful You (verve) are in the running this week!!! I'll have to email you some more projects soon!

Basement Stamper said...

Yeah, can't wait to see the new Anya's in my mailbox!!!

My most used stamp set so far is from Kim Hughes (Cornish Heritage Farms)Baby Love. I've used it a lot this year.

Lindy Stamper said...

Yipee!!!! Can't wait to get those little Anyas. Now, if I can order the little Ian's that'd be perfect! ;-) Can't wait.

Oh, BTW, I love Stewie's expression in the photo like: mama, this is not my toy. Hahaha.

Dawn Nikol said...

Can't wait until all the new stamps are available, luckily I got my pre-order in for the new Anya's!! The mailman is my newest BFF.

You should try Avery Labels or isn't there a postage program in Paypal that can do that for you? OR! I can move to Colorado and help you. I love Colorado and Pink Poison Stamps, it's a win-win! LOL!!

I don't have a specific stamp I use more than another, just specific brands that I prefer: Pink Poison, PTI, Doodlefactory, and SASI.

Bunny B said...

The one with the bunny! :)

Jami {sgtStamper} said...

Yay - can't wait to ink up Anya!!

Ya, I actually live in S.Korea, but APO's are considered US addresses. If you aren't familiar with shipping via Military Post - check out This Site It explains everything. Basically, shipping to me is the same as shipping to CA but it takes a little longer to get to me.

Most used stamp? Hmmm...I go through phases with them all really. I love to mix up my stamps and my digital stuff all the time.

hugs, Jami

Renee G said...

I would say any of my vintage SU sets..I use alot of those like the Key...I use alot of the large alphabet stamps too....I bet when i get my new stamps from YOU I will be using THEM the most!!! Enjoyed your cards and tags etc...you do great work!!!

Maureen said...

Great projects! I especially like the candy cases!

I don't have a most used stamp. I've got TONS of stamps and I get bored pretty easily so I don't tend to use any one stamp more than a few times. Although... I do really *love* my Anyas!!